Het grootste aanbod huisdiervriendelijke vakantiehuizen van Nederland en Europa
Hier zijn alle vakantiehuizen direct online te boeken
Vragen? Neem contact met ons op.
Zoek op plaatsnaam of huiscode

Uw persoonlijke
reisadviseur:

Jolien Huijgen

Contact

Hondvriendelijke campings



Honden Foto

Deze website wordt duurzaam gehost

Boeken van een vakantiehuis met huisdieren

Boeken van een accommodatie waar huisdieren toegestaan zijn

Het boeken van een vakantiewoning, appartement, bungalow of villa waar huisdieren zijn toegestaan, gaat via deze website heel eenvoudig en voordelig. 
Het boeken gaat in 3 eenvoudige stappen.

Als u een vakantiewoning in een bepaalde periode hebt uitgezocht, klikt u op "nu reserveren".

Er verschijnt dan een reserveringsformulier met daarop de gegevens van de betreffende accommodatie, de door u geselecteerde periode, de huurprijs en de bijkomende kosten. Ook ziet u hoeveel huisdieren er in de betreffende accommodatie zijn toegestaan.

Stap 1: (de boeking is hier nog niet definitief)

U vult de gegevens van uzelf en het aantal huisdieren in. U kunt niet meer huisdieren meenemen dan er bij het betreffende vakantiehuis met huisdier zijn toegestaan.

Nadat u het formulier bij stap 1 heeft ingevuld, gaat u naar Stap 2.

Stap 2: eventuele verzekeringen afsluiten (de boeking is hier nog niet definitief)

Stap 2 is alleen van toepassing indien u in Nederland woonachtig bent. Woont u niet in Nederland, dan kan er tijdens het reserveren geen online reis- en/of annuleringsverzekering afgesloten worden.
U geeft dan aan: Geen verzekering en gaat verder met Stap 3 van de reservering.


Bij stap 2 vult u in of u wel of geen reisverzekering en/of annuleringsverzekering wenst.
U kunt kiezen uit 4 mogelijkheden:
 


Bij stap 2 ziet u direct de premies van de verzekeringen. De polis wordt bij Europeesche Verzekeringen afgesloten. Vanwege het beleid van de tussenpersoon kan de polis alleen met een creditcard voldaan worden. Indien u niet in het bezit bent van een creditcard, kunt u tijdens het boeken/reserveren kiezen voor 'Geen verzekering'. U kunt dan eerst uw boeking/reservering afronden. Nadat u per e-mail de reserveringsbevestiging hebt ontvangen, kunt u alsnog een verzekering afsluiten.

* Grote groepen sluiten bij voorkeur een groepsannuleringsverzekering af.
NB: Indien u een groepsaccommodatie huurt in het kader van bruiloft, kunt u het best een bruiloftverzekering afsluiten. Een bruiloftverzekering kan ook afgsloten worden voor een huwelijksjubilileüm. Ook de bruiloftverzekering kan alleen worden afgesloten door Nederlanders die in Nederland wonen.

Nadat u stap 2 heeft doorlopen, gaat u naar stap 3. Hier kunt u uw boeking met huisdier definitief maken.

Stap 3: (hier kunt u de boeking van de vakantiewoning met huisdier definitief maken)

Bij stap 3 verschijnt een overzicht van de door gekozen gewenste periode, de huurprijs van de groepsaccommodatie, de bijkomende kosten en de eventuele premie van de verzekering.
Hier ziet u ook wat u bij Stap 1 hebt ingevuld.
U kunt bij stap 3 de boeking bevestigen en deze definitief maken. U kunt hier eventueel nog terug gaan naar stap 2 of 1 om een wijziging aan te brengen.

Pas nadat u bij stap 3 de boeking definitief heeft gemaakt en het gekleurde vak "Ja! Boek deze accommodatie voor mij" heeft aangeklikt, is de boeking definitief.

U krijgt dan per ommegaande per e-mail een boekingsbevestiging van de betreffende touroperator/aanbieder.
Indien u niets per e-mail ontvangen hebt, controleert u dan eerst voor alle zekerheid uw spam/ongewenste berichtenmap.

U ontvangt na boeking informatie van de touroperator:

De huurovereenkomst, nadere gegevens van de accommodatie en uitleg over de betaling van de huur en bijkomende kosten. U krijgt ook bericht over het betalen van de borgsom en andere relevante zaken. Vaak moet de borgsom ter plaatse aan de eigenaar of beheerder van de groepsaccommodatie worden betaald.
Het exacte adres van de woning, de contactgegevens van de huiseigenaar, een routebeschrijving en informatie hoe u de sleutels krijgt, ontvangt u nadat u de volledige huur aan de touroperator/de aanbieder voldaan hebt.
Hebt u geen reserveringsbevestiging/huurovereenkomst per e-mail ontvangen? Controleert u dan eerst uw spam/ongewenste berichtenmap.
Het is ook mogelijk dat u tijdens het invullen van het reserveringsformulier per abuis uw e-mailadres niet juist hebt ingevuld. U kunt ons dan het correcte mailadres doorgeven, zodat er een nieuwe reserveringsbevestiging naar u gemaild kan worden.

Welk bedrag moet u bij boeking aanbetalen?

Bij de meeste touroperators waar wij mee samenwerken, moet 30 % van het huurbedrag binnen enkele dagen na de boeking aanbetaald zijn. Het restant dient uiterlijk 6 weken voor de aankomstdag betaald te zijn.
Als u een vakantiewoning binnen 6 weken voor de aankomstdag boekt, dient het hele huurbedrag binnen enkele dagen na de boeking betaald te worden.

U betaalt bij ons geen toeslag of boekingskosten!

Als u via deze website een vakantiewoning met huisdier boekt, betaalt u dezelfde huurprijs en ontvangt u dezelfde kortingen als wanneer u rechtstreeks bij de betreffende touroperator boekt. U betaalt bij ons ook geen extra boekingskosten.